O pohon se stará přepracovaný osmiválec z Corvetty Z06. Díky hmotnosti pouhých 1 100 kilogramů dovede tento dvoumístný automobil sprintovat za 2,5 vteřiny, dvoustovku máte na tachometru za pouhých 6,6 vteřin. 300 km/h dosáhne automobil v čase, kterým ostatní auta jednou něco málo přes 100 km/h - za 16,2 vteřin. Nejvyšší rychlost automobilu s ne zrovna jednoduchým názvem Weber Sportcars faster one je přes 400 km/h.

Sedmilitrový osmiválec dává výkon 900 koňských sil v 7 000 otáčkách; v přepočtu na kilogramy je to fantastických 1,22 kg na 1 koně. Točivý moment by pohnul i s lokomotivou - 1 050 Nm při 3 900 otáčkách. Spotřeba paliva (i pneumatik) bude zřejmě hrozivá, protože jsme ji v oficiálních materiálech nenašli.

WEBER SPORTCARS faster one: pohled do spartánského kokpitu.:. WEBER SPORTCARS faster one: pohled do spartánského kokpitu. Foto: archiv

Sekvenční šestistupňový automat umí řadit rychlost 50 milisekund. Stejně výkonné jako motor jsou i keramické brzdy - 12pístkové odvětrávané s rozměry 380 x 34 mm. Přední kola mají rozměr 285/25 ZR 20, zadní 325/25 ZR 20 a jsou obuta do vysokorychlostních pneumatik Pirelli.

A ještě něco: bezpečnostní pásy jsou šestibodové, jak se na sportovní auto sluší. Jestli máte zbytečných 25 miliónů korun a chcete mít sporťák, jakých na silnici moc nepotkáte, mohlo by být představované auto vhodnou volbou.