Před nedávnem jsme vám představovali ultimativí, ale poněkud přeplácaný Gemballa Avalanche GTR 800 EVO-R. Auto mělo brutální výkon, vymazlený podvozek a zcela změněnou tvář vozu.

Jenže je tu také kabriolet a na něj udělat takovou přestavbu není jen tak. Především je třeba trochu umírnit motor, aby vydržela karoserie ten nápor síly. Pro Avalanche Roadster Porsche GT je tek připravena zcela jiná úprava, která zahrnuje výkon na klikové hřídeli 441 kW a točivý moment dosahuje 840 N.m. A s tím se dají už dělat věci, které jsou vyhrazeny jen pro ty nejlepší z nejlepších. Třeba sprintovat z 0 na 100 km/h za 3,5 s zvládne opravdu jen světová špička.

HR Gemballa Avalanche Roadster Porsche GT:. HR Gemballa Avalanche Roadster Porsche GT

Jenže aby se tohle vše dalo zužitkovat a přenést do reálu, bylo třeba auto změnit i jinde. Jak už název vozu napovídá, tak o podvozek se postarala specializovaná firma H&R. Nasadila například sportovní tlumiče s nastavitelnou tuhostí a výškou.

Brzdy nesou hrdé jméno Brembo a vpředu kotouče vyplňující skoro celá kola krotí šestipístkové třmeny.

HR Gemballa Avalanche Roadster Porsche GT

HR Gemballa Avalanche Roadster Porsche GT

Také vzhled vozu byl zcela radikálně změněn. Nový je nejen přední nárazník a zadní difuzor, ale také bohy vozu. ty dostaly velké vstupy vzduchu pro chlazení motoru a brzd. Na zadních partiích pak nevládne jako u kupé gigantické křídlo, ale čtveřice výfuků.