Auto je totálně přestavěné. Nezůstal kámen na kameni a kam se člověk podívá, všude samá díra na chlazení nebo odvod vzduchu. Především na přední kapotě ohromný výdech vzduchu od chladiče motorové kapaliny a mezichladiče stlačeného vzduchu je naprosto neuvěřitelný.

Snížený podvozek posadil auto na úroveň osobních vozů a zadní partie s kruhovými světlomety a la Ferrari završuje tuhle tuningovou raritu. Kdo by ještě váhal nad duševní rovnováhou konstruktérů, tak ať se podívá na malá světla na spodku zadního nárazníku, která připomínají formulové speciály nebo na dvojici brzdových světel v „uších“ zadního křídla.

Gemballa Tornado Porsche Cayenne:. Gemballa Tornado Porsche Cayenne

A co interiér? Ani tady nejde mluvit o designérovi bez psychické poruchy. Ten asi chtěl připodobnit vůz sportovnímu Carrera GT, takže zvednul středový tunel do úrovně loktů, vyměnil řadicí páku, přesunul navigaci hodně dolů a na její původní místo dal budíky tlaku přeplňování.

Gemballa Tornado Porsche Cayenne:. Gemballa Tornado Porsche Cayenne

Gemballa prý dokáže tento kit nasadit jak na model GTS, tak i na Turbo. Pokud se podívá na i na motorovou část, dokáže zvednout výkon až k hranici 700 koní, tedy na 515 kW.