Tohle auto není nijak extra upravené po motorové stránce. Firma sice ve své tiskové zprávě píše, že řídící jednotka má nový procesor, ale už neuvádí, jak moc se posunuly výkonové parametry.

Jenže změn se dočkal hlavně podvozek. A tady je ten asi největší "špek", jaký mohli technici nasadit. O vzduch v měchách se stará nový Dakota Digital Air Ride systém, který má ohromnou stříbrnou nádrž v zavazadelníku, stejně tak jako kompresory. Na obrázcích si pak můžete porovnat, jak moc se může změnit světlá výška vozu.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Nastavení je možné měnit buď v přednastavených hladinách nebo samostatně ovladačem, který je zabudován místo popelníku na přístrojové desce.

VIP se podívali také na brzdy - vpředu nyní pracují patnáctipalcové kotouče a osm pístků ve třmenech, vzadu jsou na každý kotouč pístky jen čtyři.

Samozřejmostí je změna vzhledu vozu. Nový je tedy jak přední tak zadní nárazník, prahy, střešní spoiler, výdechy vzduchu za předními koly, tmavě jsou lakována světla, okna mají o 50 % tmavší zabarvení...  Uvnitř pak najdeme nové kožené dvoubarevné čalounění, které je i na přístrojové desce.