Článek
V základu má tenhle sporťáček solidních 620 koní (456 kW), které produkuje vidlicový dvanáctiválec o objemu šest litrů. Pod taktovkou EDO však v poskakuje pod kapotou ještě slušnější stádečko.
První verze úpravy zahrnuje nové sání, výfuk, katalyzátor a úpravu řídící jednotky. Výsledkem je dalších třicet koní ve spřežení, tedy celkem 650.
Druhý stupeň úpravy už znamená zásah do hardwaru samotného agregátu. Válce jsou převrtány na objem 6,3 l, nasazeny jsou nové písty, ojnice, kliková hřídel... Tato verze však potřebuje již řídící jednotku z modelu FXX. EDO pak zaručuje, že každý zákazník bude mít svůj kočár tažený spřaženými 750 koňmi.
Samozřejmostí je úprava podvozku, která zahrnuje nové tlumiče a pružiny od firmy KW, nové gigantické brzdy a také dvacetipalcová kola s pneumatikami o šířce 245 vpředu a 305 vzadu.