Upravit Ford GT není žádná legrace. Na to si trumfnou jen opravdoví odborníci, jako je třeba EDO nebo právě Geiger.

Ten je známý svými přidanými kompresory k mnoha vozům (například Hummeru H2). Také Ford GT je v tomto směru nový. Jeho staré kompresory byly vyměněny za nové - větší. Navíc pracují pod tlakem 1,25 bar (ty původní mají tlak jen 0,8 bar).

K tomu bylo třeba vyměnit řídící jednotku, nasadit zcela nové sací ventily aby nebyl vzduch vháněný do válce příliš škrcen a pro lepší nasávání je nasazen sportovní vzduchový filtr. Nutná byla také kompletní výměna výfuku, včetně svodů a katalyzátoru. Vzadu pak na svět vykukují koncovky s famózním průměrem 110 mm.

Výsledkem všech úprav je zvýšení výkonu z původních 404 kW na 523 kW. A točivý moment? Celkem 837 N.m asi nenechá pneumatiky vychladnout. Maximální rychlost vozu se tak zvedla na 340 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h prý nové GT zvládne za 3,5 sekundy.

Extrémnímu výkonu motoru musela být přizpůsobena i podvozková část. Vše je přirozeně tvrdší, sportovnější a nastavitelné. Světlou výšku je prý možné snížit až o 60 mm. Tato hodnota se nám zdá ale docela velká, vždyť už sériové GT nad silnicí zrovna neční.