Karoserie vozu má totiž speciální nástřik, který vypadá, jako by do něj byly namlety diamanty. Na silnici tedy jeho černá barva bude jen zářit a zvlášť v kombinaci se zlacenými doplňky.

Jenže kdo by uznával lakování za tuning, že? Jenže ani Gemballa nic takového neuznává. Proto se do Porsche Carrera GT pustili i technici. Nová řídící jednotka a výfuk (vzadu vykukují místo dvou koncovek čtyři) dostaly výkon motoru o čtyřicet koní nahoru, tedy na 480 kW.

Zvýšený výkon ale požaduje také upravenou aerodynamiku. Nový je přední spoiler s velkými vstupy vzduchu. Automobil již nemá odnímatelnou střechu, ale místo ní se zde objevuje větší nasávací otvor vzduchu pro motor. Na zádi dominuje velké křídlo a účinný difuzor... Všechny tyto díly jsou samozřejmě vyrobeny z uhlíkového kompozitu.

Kola jsou v originálním designu Gemballa a jejich průměry na obou nápravách se liší - předu jsou pneumatiky o rozměru 265/35 nasazeny na devatenáctipalcových ráfcích, vzadu se na dvacítkách lepí k zemi ohromné gumy 335/30.

Ani interiér nezůstal ušetřen zájmu. Opět se zde najdou doplňky z uhlíkového kompozitu, nová sedadla, interiér je čalouněn kůží a alcantarou a uprostřed sídlí velký 6,5" monitor audiosystému, na který se promítá i obraz ze zpětné kamery.

A co za tuto parádu Gemballa chce? Maličkost. 229 800 euro bez daní, což je asi 6,3 miliónu korun. Jenže v této ceně není započítaný automobil, který se dnes již ani nevyrábí. Takže kdo chce tuto úpravu mít, musí si sáhnout do vlastní garáže, dojet do Leonbergu a možná dostane tento speciální kit. Ono totiž vůbec není jisté, že mu ho u Gembally udělají. Mirage GT je totiž omezená série 25 kitů, přičemž jsou prý již některé kusy zamluvené.