Arden si vzal "do prádla" Jaguar XKR, což už v základu není žádný nudný kousek. Jenže jeho přeplňovaný motor o objemu 4,2 l s výkonem 309 kW a točivým momentem 560 N.m se asi zdál být poněkud málo pro zákazníky, kteří jsou schopni ze svého účtu vytáhnout zlatou kartu a zaplatit za upravený Jaguar to samé co za dva tovární.

Takže přišlo převrtání motoru na 4,5 l, upraveny byly písty, ojnice, vačky, elektronika, přeplňování je také z nové stáje a výsledek už za ty peníze stojí. K dispozici je 331 kW, což není nárůst nijak ohromující, ale to jste ještě neviděli ten nárůst točivého momentu. Výsledných 640 N.m dokáže hodně zahýbat s pneumatikami i na suché silnici, takže není divu, že ke slovu musely přijít i úpravy stabilizačního a protiprokluzového systému.

Maximální rychlost vozu je podle Ardenu 305 km/h, zrychlení výrobce neuvádí.

Pokud si prohlédnete fotografie, jistě odhalíte spousty změn na nakroserii vozu. Ty jsou nejen pro oko, ale také pomáhají usměrňovat vzduch. A když už Arden řekne, že to dokážou, tak si za tím stojí. Koeficient aerodynamického odporu vzduchu cd se u vozu snížil z 0,38 na 0,35.