Jejich výsledek s bázvem BTR-XL 550 vypadá opravdu hodně solidně. Základem je změna karoserie, která má být nejen opticky dramatičtějí, ale především zlepšující aerodynamiku. Nový přední nárazník má o něco větší vstupy vzduchu a dvojitý límec na spodní straně má zabránit tomu, aby se pod vozidlem objevilo příliš mnoho vzduchu, který by jej nadnášel. Usměrnění jeho proudu ven pak má na starosti nový práh. Ten podle výrobce svým tvarem dokáže vytvořit v místech zadního kola podtlak a vysávat tak vzduch zpod podvozku.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Také zadní partie byly upraveny v podobném stylu. Nové je ohromné zadní křídlo a nárazník má výraznější výstupy chladicího média brzd.

Všechny prvky jsou vyrobeny z uhlíkového kompozitu, stejně jako nová zrcátka. Nová jsou také dvacetipalcová kola o šířce 8,2" vpředu a 12" vzadu.

Technicky je motor upraven jen minimálně. Na to, jak si s ním dokážeí pohrát třeba u TechArtu [celá zpráva], nebo jako ho dokáže "vyšťavit" Rinspeed [celá zpráva], SpeedArt se držel poněkud zpátky. I když... Možná že sportovní tlumič výfuku, vyměněná řídící jednotka, leštěné kanály a upravené svody výfuku přece jen do sebe něco mají. Výsledek je totiž 404 kW, tedy 550 koní, jak už tradičně ukazuje číslo v názvu vozu.