Největší změnou na exteriéru jsou nová pětipaprsková kola Monostar IV o rozměrech 9J20 s pneumatikami, které mohou být jak silniční, tak ostře terénní. Vždy však budou o rozměru 285/50 R20.

Úpravy vzhledu jsou stále ještě v konstrukci, ale Startech nabízí mírné "otrubkování" celého vozu. Není to žádný dramatický "rozrážecí" rám před předními světlomety, ale pěkně decentní chromované prahy. Samozřejmostí je i nový černý lak a kompletní zatmavení oken bezpečnostními fóliemi.

Uvnitř vozu se změnil volant a také výplně dveří a přístrojové desky. Nyní jsou z prvotřídní kůže s leštěným povrchem.

Také technika doznala změn, i když zatím jen málo. Startech totiž kit pro zvýšení výkonu vznětového motoru o objemu 2,8 l zatím ještě připravuje, takže se necháme překvapit, o kolik dokáže zvednout výkon ze současných 120 kW. Takže dnes si může zákazník objednat jen nový výfuk, který mu zlepší zvuk a jenž bude mít efektně jeden vývod na každé straně vozu.

Důležité na všech úpravách je ovšem to, že mají osvědčení TÜV a že se dají nasadit jak na dlouhý čtyřdveřový model, tak i krátkou původní verzi.