Je to týden, co jsme představovali nejsilnější kousek z továrního týmu Ford: F-150 Harley Davidson. [celá zpráva] Jeho 330 kW jste obdivovali, kroutili nad ním hlavou i zatracovali. Jenže ve stejnou dobu, co ve fordu pracovali na tomhle "motopickupu", Roush šel prakticky tou samou cestou ale na svém písečku.

I zde je osmiválec Triton o objemu 5,4 l a i tady má přeplňování. Roush ovšem dost za svým továrním protivníkem zaostává ve výkonu. Točivý moment je však parádních 680 N.m.

Jízdní parametry tuner neuvádí, však také bude asi těžké zjistit maximální zrychlení. Má být na korbě 200 kg, nebo jen 100? Ale jízdní vlastnosti jsou jistě lepší, než u klasického "sériáku". Podvozek byl totiž kompletně upraven - větší jsou brzdy, třmeny, tlumiče, pružiny... Světlá výška byla snížena vpředu o 50 mm a vzadu o 75 mm.

Luxusní je samozřejmě i interiér a cena. Zákazníci si můžou do výbavy vybrat co chtějí - včetně DVD přehrávače. Aut bude pouze 100, protože víc kusů Roush nevyrobí. Exkluzivita prostě musí být zajištěna.