Černý lak, černá dělená kola o rozměrech 255/30 ZR 20 vpředu a 305/25 ZR 20 vzadu, nový spoiler, difuzor na zádi a víko motoru z karbonu - to je asi tak základ vizuálního paketu od Kicherera. Jenže tohle je jen pro oko, ale pořádný tuning začíná přece pod kapotou.

To si uvědomují i majitelé firmy, takže Evo Black má techniku opravdu parádní.

Základní "meďácký" dvanáctiválec 5,5 l má výkon 368 kW při 5000 ot./min. Není to málo, ale někomu to nestačí. Tak si může nechat namontovat k bloku motoru dvojici turbodmychadel, které se postarají o pořádné naplnění válců vzduchem. Pro zvýšení plnicí účinnosti byly vyměněny i svody nerezového výfukového potrubí, sací je nové také a samozřejmě, že vzduchový filtr musí být prostupnější.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Výsledkem je dalších 77 kW navíc, tedy celkem 445 kW. Zdá se vám zvýšení na dvě turbodmychadla málo? Firma ani víc nepotřebovala, protože tohle bohatě stačí a i díky tomu může zaručit i životnost motoru. A kdo se ještě ošívá, toho usadíme hodnotami zrychlení. Z nuly na 100 km/h vystartuje vůz za 4,3 s a dvoustovka je pokořená za 14,2 s.

Elektronický omezovač, který Mercedes dává do většiny svých modelů má poněkud posunutou hranici - na rovných 300 km/h. Víc by auto asi jen těžko zvládlo, i když podvozek ABC byl upraven, přitvrzen a snížen o 25 mm. Aerodynamika se prostě ošidit nedá, a to můžou být nové brzdy s šestipístkovými třmeny jak chtějí velké.