Šestiválec o objemu 3,2 l je ale už minulostí. Jediné co zůstalo, je blok motoru a těch šest válců. Nové jsou písty, kliky, vačky, ojnice, vstřikovače a převrtání je sice dobrý počin, ale největší nárůst výkonu lze přičíst přidanému turbodmychadlu. O jeho konstrukci se postarala firma Rotrex. Ze 3,7litrového motoru pak dostala Autodelta hodně dobrých 297 kW a točivý moment 506 N.m. Maximální rychlost ani zrychlení z 0 na 100 km/h společnost neuvedla.

Samozřejmostí je i úprava vzhledu. Instalace turbodmychadla potřebovala především velký přísun vzduchu, takže bylo nutné změnit přední nárazník. Ten má ohromné vstupy pro chladicí i plnicí vzduch a fešácky zabudovaná směrová světla. Vůz má také nový výfuk (vzadu vykukují čtyři opravdu velké koncovky výfuku), nová devatenáctipalcová kola značky OZ Racing a několik úprav interiéru.