Vzhledově je to typický Hamann - žádná extra dramatická změna, ale dravější vzhled je vidět na první pohled. Především přední nárazník s výraznými vstupy vzduchu vypadá hodně zajímavě (ať už se někomu líbí či ne).

Podvozek zatím upraven nebyl, ale to jistě zanedlouho přijde. Zatím se majitelé musí spokojit s instalací nových litých kol o průměru ráfků dvacet až gigantických 23 palců.

Jenže to hlavní si mohou zákazníci objednat v rámci výkonového kitu. Ten se zaměřuje hned na trojici motorů: 3.0 Si, 3.0d a 4.8i. Zážehový třílitr má díky úpravám elektroniky dalších 10 kW navíc, o mnoho víc pak mohou očekávat příznivci vznětového agregátu. Ten totiž povyskočil až na 195 kW a točivý moment je na krásné hodnotě 600 N.m.

Gigantický osmiválec o objemu 4,8 l pak ze svých původních 261 kW poskočil o velmi zajímavých 13 kW nahoru. Bohužel Hamann zatím nezveřejnil žádné další technické údaje, takže ani nevíme, jak se zvýšené výkony projevily na maximální rychlosti či zrychlení.