Mít model s názvem 722 a mít přitom jen 650 koní, to je přece jen trapné. Zvlášť pro Ameriku, kde čísla u tuningových aut velmi často výkon skutečně znamenají (Roush F-150 se do toho nepočítá!). RENNtech performance však připravil tuningový kit, jehož výsledkem je právě přesně tato hodnota. K tomu ale bylo zapotřebí změnit chladicí systém přeplňování. Zvětšení přítokových hadic a nahrazení podávacího čerpadla s dvojnásobnou kapacitou se snížila teplota o 10 °C. Proto bylo možné zvětšit tlak v turbodmychadle.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

RENNtech performance McLaren SLR 722 zvnějšku asi hned tak nepozáte. Na karoseérii se nezměnil ani spoiler. Zato byly vyměněny kola - původní s turbínovými lopatkami nahradila kovaná klasického typu. Škoda.

Co je tedy 722?

Jistě se tu najde pár čtenářů, kteří již zapomněli, proč se sériový vůz vlastně jmenuje 722. Je to proto, že v roce 1955 vyhrál s vozem 300 SLR Stirling Moss se spolujezdcem Denisem Jenkinsonem slavný závod Mille Miglia a měli startovní číslo 722. To se dávalo podle času, kdy jezdci s vozem startovali.