Brabus, na rozdíl od posledně představeného Lorinsera [celá zpráva], připravil nejen vzhledový kit, ale také totální změny na motorech. Však také nebylo moc co nového objevovat - většina z agregátů je známá z jiných řad, takže stačilo sem jen naroubovat již vyzkoušené změny.

Nejlépe jdou upravovat motory, které mají turbodmychadlo. Proto se tedy není co divit, že úpravami prošla kompletní paleta vznětových agregátů. Základní C 200 CDI nyní na motorové brzdě vykazuje 129 kW a 385 N.m (původně 100 kW a 270 N.m). Větší sourozenec C 220 CDI už dokáže nabídnout 143 kW a 450 N.m (125 kW a 400 N.m). Ovšem ta pravá jízdní výbušnost se okusí teprve v C 320 CDI. Zde se výkon zaokrouhlil na rovných 200 kW. Točivý moment se zvednul z 510 na 590 N.m, což stačí na zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,9 s.

Ale koho by zajímali "ropáci" se značkou Brabus. Když tohle jméno, tak pořádný výkonný zážehový motor! Standardní C 280 a C 350 se po péči odborníků z Bottropu odeberou do "věčných lovišť" a nahradí je něco opravdu excelentního. Šestiválce jsou převrtány na objem 4,0 l, dostanou nové čtyřventilové hlavy válců, vačky, sací i výfukové potrubí, písty, ojnice, klikovou hřídel... Prostě úprav je zde opravdu hodně. Na výsledku je to pak hodně znát. C 280 může mít výkony 170 nebo 200 kW, C 320 pak až 244 kW. Nejsilnější varianta zvládne jet maximální rychlostí 275 km/h (rychloměr je ale nově cejchován do 330 km/h) a stovku s pevným startem atakuje za 5,9 s.

Samozřejmostí u značky Barbus je i úprava vzhledu. Není nijak extrémní jako u Lorinsera, ale pořádně účelná. Všechny úpravy totiž prošly testováním v aerodynamickém tunelu. Nová jsou i kola, která mají ráfky o průměru 17 až 20 palců, v intertiéru může být vše očalouněno Alcantarou, lze si objednat sportovní volant, obložení přístrojové desky pravým karbonem... A to vše za cenu poněkud vyšší než lidovou.