Hlavní obsah

Lumma CLR 500 RS: pobídni koně k trysku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Na ženevském autosalonu se vedle sériových novinek automobilek objevily i tuningové firmy se svými inovacemi. Mezi nimi se vyjímal i oranžový bavorák od Lumma-Design se stádem 560 koní pod kapotou.

Článek

Pro někoho je BMW M5 ikonou silného a rychlého vozu, pro jiného je to ještě stále málo. Těm druhým připravila německá firma z Winterlingenu tuning, který jistě potěší.

Vidlicový desetiválec prošel docela slušnou úpravou. Jednak byla tradičně přeprogramována řídicí jednotka, ale především byly zavedeny nové sací filtry, zkrátilo se sací vedení, katalyzátor je průchodnější a samozřejmostí je i sportovní výfuk. To se pak není co divit, že z původních 507 koní vzrostl výkon na 560 (z 373 kW na 412 kW). Navíc byl odstraněn omezovač rychlosti. Tento "bavorský express" tak může atakovat rychlost až 327 km/h.

Pro motor ale byl připraven i optický kit. Hlavy válců v něm mají červenou barvu a celý motor pak překrývá rozměrné víko z uhlíkového kompozitu.

Ale o design je postaráno i na karoserii a v interiéru. Lumma-Design roztáhla vůz o deset centimetrů díky vysunutím ohromných kol (255/30 R21 vpředu a 295/25 R21 vzadu) do stran a jejich zakrytím novými lemy blatníků. Nový je také práh s nasávacím otvorem vzduchu pro brzdy a také přední kapota má po tuningu dva velké odvětrávací otvory. Pokud by byl zájemce, je připraven i kit pro snížení podvozku o 40 mm z dílny firmy H

Barva Lanborghini-orange se z karoserie přesunula i do interiéru, kde jí najdeme jak n sportovních sedadlech, tak i volantu a přístrojové desce. Volant je navíc vyroben speciálně pro tento model tuningovou firmou.

Reklama

Výběr článků

Načítám