Kreací na téma Porsche je nepřeberně, ale jen jeden může být nejlepší. O vrchol se přetahuje s několika dalšími firmami (Gemballa, Hamann,...) i firma TechArt. Jejich GTstreet je ukázkou toho, co dokáží vyždímat z turba.

Tento zatím koncept je založen na vrcholném Porsche 911 Turbo současné generace (řada 997). Už v sériové produkci se o tomto autu nemůže říkat, že by mělo rezervy. Pokud by mu to někdo chtěl natřít na německé dálnici jeho 353 kW a 620 N.m, pak bude mít co dělat. TechArtu to bylo ale málo.

Úpravami (zatím neznámými) zvedl výkon na 463 kW při 6800 ot./min a točivý moment poskočil o dalších 200 N.m nahoru při 4500 ot./min. Připomínáme ještě sériovou podobu TechArt Turbo, které má 427 kW. [celá zpráva]

TechArt GTstreet dokáže pak na asfaltu opravdu slušné kousky. Stokilometrovou rychlost s pevným startem pokoří za pouhé 3,2 s a ručička rychloměru se zastaví na hodnotě 345 km/h. A pokud chcete ještě jeden důkaz o výjimečnosti vozu, pak pro vás máme ještě čas 10,9 s. Za tuto dobu, kdy jiné automobily teprve dýchavičně atakují stovku má už GTstreet na tachometru 200 km/h.

Další díla firmy TechArt
Větší turba od TechArtu
Bílá záře tuningového nebe - upravené Porsche 911 Turbo
Vylepšit se dá všechno, třeba i Porsche Carrera GT
Vrchol elegance a síly v podání TechArt GT
Porsche Cayman S: Když TechArt zapracuje

Samozřejmě, že k vysokým rychlostem musela být upravena i aerodynamika. Přední nárazník, zadní difuzor a velké křídlo optimalizují proudění vzduchu a zvyšují přítlak kol k vozovce.