Někomu se možná může zdát, že XK tuning nepotřebuje - vždyť má všechno, co má správný Jaguar mít. Jeho předlouhá přední kapota, nízká stavba, perfektní vizáž přední i zadní části a luxusní stísněný interiér jako v pravém GT, to vše nabízí vrchovatou měrou.

Dále o Jaguaru XK čtěte:
První testovací kilometry Jaguaru XK
Jaguar XKR: kompresorová fantazie
Jaguar XKR GT3 pro závodní okruhy

Jenže prodeje vozu jsou sice dobré, ale nijak extrémní, aby byl zvrácen pokles prodejů značky [celá zpráva]. Proto je zapotřebí nalákat zákazníky na individualizaci, která není sice nijak velká, ale pár zákazníků by mohla oslovit a především cena za firemní tuning nebude jistě zrovna lidová a přinese do firemní kasy pár liber navíc.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Přední nárazník dostal nový límec, který vůz opět o nějaký ten kousek přiblížil k silnici. V oválném vstupním otvoru pro chlazení je nyní jiný výplet - elegantní jemná siťovina připomíná závodní vozy. Prahy jsou robustnější, ale nejvýraznější změnu najdeme na zádi vozu. Tam se nachází zcela nový snížený zadní nárazník s dvojicí velkých hranatých koncovek výfuku. Na víku zavazadelníku je velké křidélko s diodovým brzdovým světlem.

V interiéru nedošlo k žádným změnám.