Opravdu povedená řada CL moc tuningu nepotřebuje, ale najdou se samozřejmě tací, kterým je toto mohutné kupé málo. Očekávají od něj, že se budou odlišovat ještě víc. Třeba tím, že místo hvězdy na předním chladiči budou mít ohromný kotouč se stříbrným áčkem na černém pozadí.

Přední nárazník tak může být lehce obměněn přídavnou dolní částí, která má snižovat nasávání vzduchu pod vůz a zvyšovat přítlak na přední nápravu. Také vzadu najdeme úpravy. Dokonce i větší než je na první pohled jasné. Zadní nárazník je totiž zcela nový, aby se do něj vešly nové koncovky výfuku s průměrem 80 mm a střední část budila zdání malého difusoru.

V interiéru byly všechny viditelné plasty potaženy alcantarou nebo kůží. Právě tato kombinace je použita i na sedadlech. podle ARTu může být použita prakticky jakákoli myslitelná barevná kombinace, stačí se jen domluvit v sídle firmy.

Také technicky bylo CL lehce vylepšeno. Podvozek a jeho známý pružicí systém ABC získal nový program pro řídicí jednotku, který snížil vůz o 25 mm. Základní funkce ABC však zůstaly zachovány. Motory V8 a V12 sice nemají žádný výkonový kit, ale omezovače maximální rychlosti jsou vypojeny, takže majitelé se mohou opájet maximální rychlostí dosahující snad i třístovky (u dvanáctiválce).