Vrcholný tuning jsme již představovali jak ve třídě S [celá zpráva], tak i v kupé CL [celá zpráva]. Zde je vidlicový dvanáctiválec byl převrtán z 5,5 l na 6,3 l. Sací a výfukové potrubí dostalo speciální úpravu pro snížení odporů a zrychlení proudu, k boku motoru byly přidělány dvě větší turbodmychadla, mezichladič stlačeného vzduchu je rozměrnější, katalyzátor propustnější a elektronika se podobá závodním speciálům. To vše dokázalo "vyždímat" výkon 537 kW při 5100 ot./min a točivý moment 1320 N.m při 2100 ot./min. Ten však musel být elektronicky omezen na 1100 N.m!

Nový tuning T13 je o něco slabší. Sice má také dvojici turbodmychadel, nové výfukové potrubí i sání a přeprogramovanou řídicí jednotku, ale objem zvětšen nebyl. I tak výkon vzrostl o 83 kW na 463 kW a točivý moment expandoval na rovnou tisícovku.

Vůz i s levnější variantou dokázal v Nardu atakovat 327 km/h a vysprintovat z 0 na 100 km/h za 4,3 s.