Článek
Model se představil už na detroitském autosalonu, ale v Evropě ještě tak známé není. Je to škoda, IS-F totiž nabízí výborné jízdní výkony a zároveň si dokáže udržet luxusní "notu".
Vůz je vybaven zážehovým vidlicovým osmiválcovým motorem o objemu 5,0 l, který disponuje výkonem přes 400 koní a maximálním točivým momentem 500 N.m. Motor je vybaven vstřikováním D-4S, tedy dvojicí vstřikovacích trysek na válec. K vysokému výkonu přispívá i plně elektricky řízené proměnné časování sacích ventilů VVT-iE. Točivý moment je přenášen na kola přes osmistupňovou převodovku DSS (Direct Sport Shift), která nabízí jak manuální mód ultra rychlého řazení jednotlivých stupňů (přeřazení rychlostního stupně za 100 milisekund!) s využitím páček pod volantem, tak i automatický mód.
Auto není na silnici žádný beránek. Z klidu dokáže zrychlit na 100 km/hod za pouhých 4,9 sekundy a hodnota maximální rychlosti je 270 km/hod. Na komfortní sedan je to celkem dobrá hodnota.
Jízdní dynamiku vozu výrazně podporuje třístupňový systém integrovaného řízení dynamiky vozidla s označením Sports VDIM. Řidič má na výběr tři módy tohoto systému: Normal, Sports a kompletní vypnutí pro maximální možnost driftingu po trati.
Sportovnímu pojetí modelu odpovídá posílená brzdová soustava, která je výsledkem spolupráce s firmou Brembo. Vpředu jsou umístěny šestipístové třmeny a brzdové kotouče s ventilací o průměru 360 mm. Zadní dvoupístové třmeny brzdí kotouče o rozměru 345 mm. Pro model IS F byly zvoleny 19-palcové ráfky z lehkých slitin v kombinaci s nízkoprofilovými pneumatikami.