Karmann není neznámá značka na světových trzích. Jen nenajdete automobil, který by nesl hrdě jejich jméno na zádi. Jen na některých vozech najdete malou cedulku s jejich jménem. Karmann je totiž specialista na malosériovou výrobu a konstrukci především skládacích střech (ať už plátěných nebo pevných). Mezi jejich výrobky patří například kabriolet vozů Renault Mégane, Volkswagenu Beetle, Volkswagenu Eos, Audi A4 nebo Chrysler Crossfire (toho i v kupé).

Jenže firma musí bojovat o další zakázky, takže je třeba se ukazovat v tom nejlepším světle. Výstava v Německu se stala prezentací jejich vlastního dílka - Volkswagenu Polo GTI, které má plnohodnotná čtyři sedadla a plátěnou střechu. Ta se složí automaticky do zavazadelníku, který z původních 304 l zmenší na 184 l.

Polo ale není stavěno pro provoz bez střechy, takže bylo nutno vůz pořádně vyztužit. Na podvozku byste však hledali příčníky marně. Jen v prazích jsou podélné výztuhy a na středu podél vedení výfuku, práci příčných nosníků převzala výztuha za zadními sedadly.

:. Karmann Polo GTI Convertible (kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

Ale automobil je upraven i podle "tuningových not". Sedmnáctipalcová kola, nový přední i zadní nárazník (ten s výrazným difuzorem), výfuk vyvedený středem... Popravdě řečeno, tak by měl vypadat tuning mnohých rádoby specializovaných firem.