Škoda Fabia Combi bude patrně největším tahákem domácí automobilky konce roku a začátku toho dalšího. Automobil totiž nabízí to, co nemá hatchback - hodně místa pro zavazadla i pro velkou rodinu. Vůz je sice jen o sedm milimetrů delší proti předchůdkyni, ale i tak nabízí mnohem více místa pro cestující. Především je to pocitová záležitost, protože automobil narostl i do výšky, a to o celých 46 mm.

Ale už jsme předeslali, že největší tahák bude v podobě zavazadelníku. Ten se svými 480 l je největším ve své třídě a podle prvních dojmů je ideální. Nízký nákladový práh, žádná hluchá místa a několik funkčních úchytů je slušná nabídka.

Vůz bude nabízen se čtyřmi benzínovými a třemi naftovými motory. Zážehové obsahují oba tříválce 1.2 HTP/44 a 51 kW, čtrnáctistovku s 63 kW, a šestnáctistovku (77 kW). Diesely jsou známé čtrnáctistovky s výkony 51 a 59 kW a jedna devatenáctistovka (77 kW).

Scout - jméno pro vizuální paket

Jako koncept se zde představila i Škoda Fabia Scout. Tento vůz je stejně jako jeho sourozenci Roomster Scout a Octavia Scout "oblepený" plasty na spodní části karoserie. Změna je však pouze optická a nedotkla se podvozku, jak tomu je u octavie.

V konceptu je však speciální výklopný venkovní sedák ze zavazadelníku, který je na místě rezervy. Ta zde samozřejmě není. Tento vtipný prvek tak asi do sériové výroby, která bude zcela určitě během několika měsíců připravena, neprojde.

Green Line s méně emisemi

Verzi Green Line známe ještě z modelu Felicia. Ovšem tentokrát není žádný z modelů označený tímto jménem jen kvůli výbavě. Green Line je totiž příspěvek k rodině více ekologických vozů. Automobily prodávané pod tímto jménem budou vybaveny motory 1.4 TDI, ale s mnoha úpravami. Výsledný efekt přinese emise CO2 na úrovni 110 g/km.

Jako poslední novinka je představen model FlexFuel, tedy vůz určený pro severské trhy poháněný motorem, jenž dokáže spalovat bioethanol.