Článek
Zákazníci se nemusí obávat, že by za své peníze (a jak je u Mercedesu tradicí, tak nemalé) dostali něco malého. Mercedes slibuje, že tohle auto nabídne největší prostor pro zavazadla ve třídě. V základu totiž lze naložit pod roletku až 485 l nákladu, ale to není všechno. Když se sklopí zadní opěradla a vůz se naloží až po střechu, dostaneme se k objemu 1500 l. Žádný z konkurentů nemá takové hodnoty - například BMW 3 Touring má o 25 l v základu méně.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Samozřejmostí jsou i vychytávky v podobě systému Easy-Pack. Ten dokáže přizpůsobit prostor zavazadelníku přepravovanému předmětu. Pokud dojde na přepravu dlouhého předmětu, může se majitel spolehnout, že interiér nabídne na délku 1,8 m.
:. Kombi nabídne po sklopení zadních opěradel zcela rovnou podlahu. (Foto: Mercedes-Benz. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)
V kombi se budou nabízet všechny motory, které se objevují i v sedanu. Takže můžeme očekávat tři dieselové motory (předpokládá se, že C220 CDI bude opět nejprodávanějším agregátem) a pět zážehových motorů. Výkonově se tedy pokryje rovných 100 kW (od 100 do 200 kW).
Mercedes-Benz se však netají tím, že již za několik týdnů od uvedení na trh bychom se snad mohli dočkat i verze s pohonem všech kol.
A hned AMG
Ovšem poslední informace hovoří i o nasazení nejsilnějšího kombíku s označením AMG. Tento vůz bude mít pod kapotou vidlicový osmiválec o objemu 6,1 l s výkonem 331 kW.
Točivý moment 600 N.m dokáže tento kombík katapultovat na stovku za 4,6 s (sedan to samé zvládne za 4,5 s) a maximální rychlost je tradičně elektronicky omezena na 250 km/h.
Změn se dočkaly brzdy (nyní kotouče o průměru 360 mm vpředu a 330 mm vzadu), pružení, převodovka 7G-Tronic a další komponenty.