Hlavní obsah

Ultimativní EDO Porsche 911 GT2 R 997

Není třeba znovu představovat firmu EDO Competition, která zde již byla několikrát "propraná". Jejich nejnovějším výtvorem je model Porsche 911 GT2 R 997. To zaujme především dost drsným vzhledem.

Článek

Mít něco takového doma v garáži, asi byste si pořídili průhledná vrata, aby všichni mohli závidět. Když by na ně vykukovalo tak ohromné zadní křídlo a od kraje vozu ke stěně by díky extra širokým blatníkům zbývalo jen pár milimetrů, sousedé by asi závistí pukli.

Divoká jízda ve stylu EDO začíná už u předního nárazníku. Ten má ohromné vstupy vzduchu a také stavitelný spodní límec. Dál pokračuje prohlídka přes rozšířené přední blatníky, speciální velké prahy, zvětšené zadní blatníky až k zcela novému zadnímu nárazníku s difuzorem. Přítlačné křídlo z kompozitu lze samozřejmě nastavovat.

Ale co je vzhled, když není podpořen techniku? Nic. Porsche 911 Turbo, které je základem sice není žádný beránek, ale úpravami se dokázal výkon zvednout na 398 kW. Jenže EDO jestě stále pracuje a slibuje, že do roka a do dne přijde s tuningem, který nabídne až 500 kW. I tak ale s dnešními parametry auto zvládne maximálku 330 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,8 s.

Samozřejmostí je i instalace nového pružení, brzdových kotoučů o průměrech 380 resp. 350 mm a extrémně širokých osmnáctipalcových ráfků.

Reklama

Související témata:

Související články

Porsche Cayenne EDO: trochu vyšší supersport

Víte co je EDO Competition? Ne? Pak se nevyznáte ve světě tuningu. Právě tahle firma z Aahlenu, kde sídlí v příznačné ulici Hammer Str. se specializuje...

EDO Ford GT: mírné vylepšení mazlíčka

Pokud máte doma v garáži Ford GT (i takoví lidé u nás jsou), tak máte možnost si ještě o kousek zvednout sebevědomí. Stačí navštívit firmu EDO Competition...

Edo Competition a jeho LP640

Italská-neitalská Lamborghini má vrcholný model Murciélago v hodně ostré verzi LP640. Jenže ani k tak ďábelským strojům nemají tuningové firmy úctu. Třeba...

Výběr článků

Načítám