Článek
A také design. To je určitě dobře. Kulaté světlo v chromu, nádrž s typickými prolisy... Bandit zkrátka pořád vypadá jako Bandit. Žádné designérské vylomeniny jako v případě Hornetu. Jsou prostě věci, které se nemění. Naštěstí. Jenom výfuk nám přišel možná až moc velký.
Přístrojový šít vycházel z většího bráchy. Znovu jsme tedy chvilku hledali maličkou kontrolku neutrálu. Výraznější by se nám líbila víc.
Sedadlo se taky inspirovalo Banditem 1250. Pohodlí jsme tedy měli habaděj, spolujezdec se navíc mohl přidržovat velkého madla.
Samá voda
Bandit a chlazení vodou, to nešlo k sobě. Až do teď. Od modelového roku 2007 se o chlazení čtyřválce stará kapalina. Motor s objemem 656 ccm poskytuje výkon 62,5 kW. Na první pohled nic moc, Bandit se ale nechce měřit s Hornetem nebo Fazerem. Suzuki myslela třeba na začínající motorkáře, kteří pod zadkem nechtějí motor ze supersportu.
:. Čtyřválec nově chladí kapalina.
I tak se ale svezete moc pěkně. Bandit nemá a nikdy nebude mít v povaze brutální rychlostní rekordy, ale svižnou a pohodovou jízdu.
Chválíme podvozek. Kdo si pamatuje, jak se mu Bandit v zatáčce kroutil, ten si bude na novince jenom libovat. U Suzuki taky mysleli na to, že se bude tahle motorka pohybovat často ve městě. Naladění podvozku je tedy docela komfortní.
I brzdy mají spíš přátelský charakter. U Hornetu abyste se málem báli vzít pořádně za pravou páčku. Bandit vás trápit nebude.
Největší přednost
Suzuki prodávala svého loupežníka vždycky levně. Čekáte u novinky něco jiného? Omyl! I kompletně přepracovaného Bandita 650 dostanete za velmi zajímavé peníze. Klasického naháče koupíte za 164 900 Kč. Na tuhle cenovku hledá konkurence marně odpověď. Verze s polokapotáží stojí o deset tisíc víc. Kdo chce ABS, ten si musí ještě dvacet tisíc připlatit.
Technické údaje Suzuki Bandit 650 | |
Motor | čtyřválec |
Chlazení | kapalinou |
Rozvod/počet ventilů | DOHC/4 |
Vrtání a zdvih | 65,5 x 448,7 mm |
Zdvihový objem | 656 ccm |
Největší výkon | 62,5 kW při 10 500 ot./min |
Točivý moment | 61,5 N.m při 8900 ot./min |
Převodovka | šestistupňová |
Sekundární převod | řetěz |
Zdvihy kol P/Z | 130/121 mm |
Brzdy/průměr | kotoučové |
Rozvor kol | 1470 mm |
Výška sedla | 770-790 mm |
Hmotnost (bez náplní) | 215 kg |
Objem nádrže | 19 l |
Cena | 164 900 Kč |