Článek
SsangYong Rexton v druhé generaci dostal zcela novou vizáž. Ta se nyní vyznačuje spíš vertikální stavbou - především světlomety umístěné na výšku tento pocit umocňují. Ale úprav je mnohem více. Změnila se kompletně celá přední část, vzadu také najdeme několik úprav na nárazníku a zadních světlech a velké překvapení čeká i v interiéru. Tady se "uhnízdila" nová přístrojová deska s ergonomičtějším rozmístěním ovládacích prvků a s multifunkčním volantem.
Silnější motor
Pod kapotou se objeví nový vznětový agregát. Z objemu 2696 ccm dává díky tubodmychadlu s variabilním nastavováním lopatek výkon 139 kW při 4000 ot./min. Ten na podzim doplní současný turbodiesel 2,7 l s výkonem 121 kW. Agregáty spolupracují i s osvědčenou samočinnou pětirychlostní převodovkou T-Tronic s možností manuální volby řazení (tlačítka pro řazení rychlostních stupňů jsou umístěna na volantu).
Konec tuhé nápravě
Nezávislé zavěšení všech kol pomocí dvou trojúhelníkových ramen vpředu a osmiprvkového uložení vzadu (v ČR k dispozici koncem roku 2006) doplní dosud používanou tuhou zadní nápravu a zajistí jízdu plnou pohodlí pro všechny cestující.
Nová generace ESP v sobě zahrnuje systémy ARP (Active Rollover Protection - aktivní ochrana proti převrácení vozu) a HDC (Hill Descent Control - brzdový asistent pro strmé klesání).
Solidní cena
Na český a slovenský trh bude Rexton II. uveden 15. 6. ve čtyřech úrovních výbavy 5-místné verze a také v 7-místné specifikaci Family. Cena základního modelu je 869 980 Kč včetně DPH. Samozřejmostí je možnost přestavby na vůz kategorie N1.