Hlavní obsah

Škoda se bude prezentovat netradiční akcí

Automobilka Škoda ve čtvrtek zahájila speciální marketingovou zábavnou akci pro veřejnost Škoda Roomster Roadshow 2006. Ta poputuje během roku po celé Evropě, aby se na konci října opět vrátila do Prahy.

Článek

Základem je pozemní základna, která se skládá ze šesti samostatných jednotek, ve kterých se mohou návštěvníci seznámit s vozy Škoda, zahrát si hry, poslechnout si dobrou hudbu, zasurfovat na internetu nebo se interaktivně bavit v mnoha projekcích. Kdo se zúčastní her, může vyhrát některou z cen, přičemž jedna z nich je více než zajímavá.

Škoda Auto totiž objednala ze Švýcarska heliovou vzducholoď, která každý den sveze asi sedmdesát výherců nad městem. Skyship ovládaný dvojicí naklápěcích vrtulí poháněných dvěma motory Porsche může letět rychlostí až 80 km/h. Navíc speciální SMS linka dovoluje zájemcům poslat noční vzkaz pro kohokoli na zemi - na boku lodi se objeví vzkaz na světelném panelu.

Škoda Auto chce podle slov tiskového mluvčího Romana Melišky svojí Roadshow nejen zvýšit prodeje roomsteru, ale především omladit svojí klientelu. "S Roomsterem to zatím vypadá velmi dobře (v ČR je již prodáno asi 1600 kusů), ale zákazníci jsou v příliš vysoké věkové kategorii."

"Čekací doba na Roomster je šest až osm týdnů, ale blíží se to spíše té horní hranici," uvedl Roman Meliška. Do konce roku chce Škoda na český trh dodat 1800 vozů typu Roomster, celkem by měla vyrobit 18 000 až 19 000 těchto aut. Odhady prodeje roomsterů v příštím roce mluví o 50 000 kusů, podle Melišky ale existuje velká pravděpodobnost, že to bude víc.

Reklama

Výběr článků

Načítám