Hlavní obsah

Seat pro dieselové Exeo a Exeo ST nabízí převodovku Multitronic

Novinky, Martin Žemlička

Modely Exeo a Exeo ST mohou nově kombinovat vznětový motor TDI a převodovku typu CVT, která využívá variátor. Cena s motorem 2.0 TDI začíná u verze sedan na částce 639 900 korun.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Seat Exeo

Článek

Elektronicky řízená převodovka Multitronic se sedmi převodovými stupni se u Exea neobjevuje poprvé. Dosud byla k dispozici pouze pro benzínový motor 2.0 TSI. Nově je k dostání i pro 2.0 TDI s výkonem 143 koní.

Průměrná spotřeba paliva je v případě převodovky Multitronic 5,8 litru na 100 kilometrů. Nejvyšší rychlost je 208 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne Exeo za 9,3 vteřiny.

Faktem nicméně je, že v případě šestistupňové manuální převodovky ušetříte (rozdíl je nezanedbatelných 44 tisíc), zrychlení 0 – 100 km/h je o 0,1 vteřiny rychlejší a nejvyšší rychlost bude vyšší – 215 km/h. A co je důležité – spotřeba je s manuální převodovkou nižší o 0,6 litru na sto ujetých kilometrů (kombinovaný režim).

Kromě nové převodovky, kterou lze kombinovat s turbodieselem, u Seatu nově upravili přední sedadla tak, aby měli zadní cestující více místa pro nohy. Novinkou jsou i příplatková zadní LED světla.

Cena na českém trhu v kombinaci s motorem 2.0 TDI (143 k) začíná v případě karosářské verze sedan na 639 900 korunách.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Seat Exeo

Reklama

Související témata:

Související články

Seat Exeo: převlečená Audi A4

Seat vstupuje do střední třídy s modelem Exeo. Technicky jde o předchozí generaci Audi A4 s některými novými technologiemi koncernu Volkswagen. Díky tomu,...

Výběr článků

Načítám