Hlavní obsah

Prvotřídní tuning starého Porsche 964

Novinky, fra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Pořídit si tuning na Porsche 911 je docela běžná záležitost. Ale pořídit si supertuning na starou devětsetjedenáctku generace 964, to se už vidí málo. Tahle konkrétní se povedla.

Foto: RWB

Možná jen ten japonský widebody kit se šrouby na blatnících je trochu moc

Článek

Zkratka RWB je trochu snáz zapamatovatelnější než skutečné jméno firmy RAUH-Welt BERGIFF z Japonska, která za tuningem stojí. Jejich práce se stala už dávno slavnou, když vytáhli právě jednu starou 964 do šířky velmi pěkným widebody kitem. Ostatně ten je použit i tady. Jen se podívejte, jak pěkné jsou nástavce blatníků a co se pod nimi skrývá za ohromná kola (vzadu může být šířka až 315 mm na ráfcích o průměru devatenáct palců).

Jenže tahle kreace je ještě o kousek dál. Auto totiž dostalo patnáctikusový Vintre kit, který dává autu opravu nezaměnitelný vzhled. Je to prostě klasická 964, ale tak trochu jiná. Jiný nárazník, a přitom tak podobný. Jiné křídlo, a přitom tak podobné… Velká světla nahradily bi-xenonové výbojky. Nádherný rudý lak a černé doplňky pak vše podtrhují.

Foto: RWB

RWB Porsche 964 911

Foto: RWB

Klasická nádhera

Interiér je bez zásadních změn kromě vyhození zadních sedadel, která nahrazuje výztuž. Vyztužení je pak i mezi závěsy pružin, které samozřejmě jsou také nové. Jsou od firmy KW.

Motor pochází z dílny firma Bismoto Engineering. Je to vlastně kompletně přepracovaný agregát, kde vše začalo potažením válců nikasilem, odlehčením pístů, výměnou ojnic, čepů, klikovky… Prostě kompletní přestavba. Výsledkem je 298 kW (400 koní) a 533 N.m. Ještě upozorníme na výfuk a jeho nový vývod středem zadního nárazníku.

Cenu zatím firma nezveřejnila. Možná až na výstavě SEMA, kam s autem míří.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám