Článek
Zcela nový 2005 Ford GT ctí tradice klasických závodních automobilů jak v designu tak ve výkonu a má se stát vlajkovou lodí americké automobilky a provázet představení dnes ještě "tajných" modelů jako například sedanů Five Hundred a Ford Futura.
Koncept nového vozu byl navržen tak, aby co nejvíce "oslavil" úspěšnou historii a zároveň předznamenal očekávané budoucí úspěchy. Je asi o 50 cm delší a o 10 cm širší, než model z let šedesátých. Nové linie karoserie jsou interpretací originálu a nesou znaky designových zvyklostí oblíbených v šedesátých letech, z nichž nejvýraznější je protáhlá čelní kapota. Podle originálu byly zachovány i dveře, které se díky ukotvení ve střeše otvírají nahoru. Nápadné náběžné hrany na přední čtvrtině krycího plechu jsou konstruovány tak, aby přiváděly vzduch k motoru. Zadní část vozu je "ozdobena" integrovaným spoilerem.
Interiér je vybaven dle zvyklostí u ryze sportovních automobilů a zahrnuje ventilovaná sedadla s prvky známými z předchozího "gétéčka", analogový otáčkoměr, velký tachometr a moderní verzi kloubových spínačů obsluhujících klíčové systémy.
Samozřejmostí u vozu Ford GT je výkonný přeplňovaný motor MOD V-8 o obsahu 5.4 litru dávající výkon 375 kw (500 koní) při 6000 ot./min. a manuální šestistupňová převodovka Ricardo. Maximální rychlost by se měla pohybovat těsně nad 300 km/h. Vůz je "obut" do osmnácti-palcových litých kol a pneumatik Goodyear.