Článek
Jak je pro Buella typické, svůj nový stroj 1125R udělal zase tak trochu jinak. Hned při pohledu na přední brzdu je vám jasné, že je to Buell. Kotouč je totiž uchycen až na samotném obvodu kola. Jak jsme se už několikrát přesvědčili, řešení je to efektní, funkčnosti ale rozhodně nepřidá. Brzdit přední brzdou na Buellu se v zatáčce rozhodně nedoporučuje. Jinak nám přišla americká novinka docela usedlá. Od Erica Buella bychom čekali větší divočinu.
Naprostým úletem je pak nádrž, která se nachází v dutém rámu. Vejde se sem až 21,2 litru paliva.
Nový Buell pohánní vidlicový dvouválec s objemem 1125 ccm. Na výrobě motoru s výkonem 107 kW se podílí rakouská firma Rotax.
Bez náplní váží Buell 1125R docela zajímavých 170 kg. Uvidíme, jak bude jezdit.
To se dozvíme možná už letos na podzim, kdy by se motorka měla začít prodávat. Cenu zatím můžeme jenom odhadovat - měla by se pohybovat kolem 260 000 Kč.