Článek
Vůz s rozměry 4,56 x 1,73 x 1,5 m na rozvoru 2,6 m můžeme zařadit do střední třídy. Vůz si však koupí zákazníci asi i pro jeho velký zavazadelník - v základním uspořádání má velmi pěkných 500 l. Ty sice nejsou tak dobře využitelné jako v hatchbacku či kombi, ale to mnohým lidem nevadí. Navíc jsou na světě státy, kde je sedan stále nejprodávanější typ karoserie.
Mezi ně se řadí třeba domácí Turecko, ale můžeme tyto trendy najít i třeba ve Finsku. Tyto dva státy v prodejích doplní zpočátku ještě Španělsko a Maroko. Je samozřejmé, že postupně se bude prodejní základna rozšiřovat, a to i s náběhem dalších výrobních závodů v Rusku, Brazílii, Číně či Indii.
Vzhled vozu vpředu přebírá mnohé prvky z modelů Stilo a Bravo, vzadu však už má pochopitelně vlastní design. Pohonné jednotky budou zatím nabízeny dvě - zážehová čtrnáctistovka s osmi ventily (57 kW) a vznětový čtyřválec 1.3 Multijet se 66 kW. Později bude nasazena i benzínová verze 1.4 16V Turbo s 88 kW.
Vůz bude mít klasickou výbavu, kterou můžeme nalézt u všech konkurentů. V příplatkové výbavě najdeme ale i takové finesy, jako je automatická klimatizace, systém Blue s USB portem, rádio s CD s možností přehrávání mp3, parkovací senzory či tempomat.