Tento trend je standardní. S novou generací odstupuje ta starší, takže na autobazarech začneme vídat nové modely, které samozřejmě budou žádanější. Cena starých modelů tak jde dolů o několik procent dolů. V průběhu prvního roku nástupu nové generace ta předchozí zlevní až o desítky procent. První vlaštovky snížení cen jsou znatelné již dnes, a to se ještě nová Škoda Fabia nezačala prodávat.

Nyní také výrazně klesají ceny nejen vozů první generace, ale i jejich starších předchůdců, tedy modelů Škoda Felicia a Favorit. Dalším důvodem je i skutečnost, že prodejci Fabií podporují doprodej stávající generace různými marketingovými akcemi a výraznými slevami, a proto následně klesají i ceny u starších vozů.

"V našich autocentrech nyní nabízíme okolo 400 Fabií. Ceny těch nejlevnějších se už běžně dostávají pod 109 tisíc Kč a brzy se mohou dostat i pod magickou hranici 99 tisíc Kč," říká předseda představenstva AAA Auto Antony James Denny.