Hlavní obsah

Hyundai ve Frankfurtu ukázal supermini i10 i s ostřejším ohozem

Novinky, Marek Bednář, Frankfurt

Frankfurtský autosalon ukázal přiostřenou verzi nového městského supermini Hyundai i10. Varianta N Line dostala nejen nové plasty a pořádnou koncovku výfuku zvenčí, ale také sto koní pod kapotu.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Hyundai i10 N Line na frankfurtském autosalonu

Článek

Když automobilka představí nějaký nový model, v poslední době je s podivem, když to není SUV, nebo aspoň crossover. Odhalení úplně nového modelu Hyundai i10 tak neušlo pozornosti médií, a to ani při prvním představení zkraje září, ani na frankfurtském autosalonu.

Tam jsme si mohli prohlédnout i verzi N Line, o které předtím nebyla zmínka. Nečekejte dvousetkoňovou zakrslou bestii, není to „plnotučné” N, ale přeci jen tahle verze dostala speciální motor. Je jím litrový tříválec T-GDI o výkonu 100 koní a točivém momentu 172 N.m.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Hyundai i10 N Line na frankfurtském autosalonu

Od civilní i10 se liší také předním nárazníkem a maskou chladiče, v jejíchž rozích si všimněte mnohem lépe zapadajících světel denního svícení. Vpředu i vzadu přibyly také červené detaily a vzadu, v atrapě difuzoru, vidíme poctivou koncovku výfuku.

V kabině jsou změny jen kosmetické, vidíme červené prošívání volantu a rámečky výdechů ventilace, a také odlišnou hlavici řadicí páky. Stejně jako u civilni i10 je převodovka pětistupňová; robotizovaný manuál tu není k mání.

Foto: Hyundai

Palubní deska dostala červené detaily.

Známe už základní objem zavazadelníku, který je společný pro všechny verze - 252 litrů. Příliš brzy je však na ceny, spotřebu i dynamická data - i10 N Line se má začít prodávat až v létě roku 2020.

Reklama

Výběr článků

Načítám