Poslední výtvor je klasický Hot Rod V8 Speedster. jenže je to opravdu klasik mezi tímto druhem automobilů pro radost? Ještě než začneme vůz popisovat, můžeme vám prozradit, že není. Tohle je hodně dobře podařený kousek, který má v sobě součásti Volva.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Základem vozu je klasický hliníkový rám, který v sobě nese motor z V8 4,4 l o výkonu 231 kW (najít jej můžeme například v XC90). Můžeme si ho tedy koupit i u nás, ale nikoliv ve verzi, která je použita tady. Agregát totiž může spalovat jak klasický vysokooktanový Natuar, tak i ekologický E85.

Karoserie je vyrobena z lehkých a pevných uhlíkových vláken, což přispívá k nízké provozní hmotnosti 1200 kg, do které je však zahrnuta i sundavací hardtop střecha. Podvozek je vytvořen (jak jinak) ze švédských dílů, takže třeba pružiny jsou značky Öhlin, brzdové kotouče o průměru 355 mm se třmeny Brembo pocházejí opět od Volva... Vzadu vykukují dvě velmi ploché koncovky výfuku, které zní mnohem zajímavěji, než u standardního osmiválce.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Interiér nevypadá, ale základ je opět vzat z Volva. Přístroje a ovladače jsou převzaty kompletně, ale jsou zasazeny do vlastní přístrojové desky obšité luxusní kůží.

Cena jednoho vozu není vůbec lidová. Za 2,5 miliónu švédských korun (cca 7,5 miliónu Kč) bude o zákazníky asi spíš velká poptávka. Leif ale s touto cenou nechce vytvářet velké série - jeho limitovaná série by se měla prý zarazit na číslici 6.