Pro řízené nápravy je k dispozici pneumatika Omnitrac MSS, pro hnané pneumatika Omnitrac MSD, přičemž obě jsou vybaveny technologií Duraseal a vyrábí se v rozměru 13R22,5. Tato nabídka je speciálně určena pro automobily pohybující se na stavbách, v lomech a ve svozu odpadu, kde je defekt pneumatiky běžnou a nákladnou záležitostí.

V těchto provozních podmínkách je povrch vozovky mnohem agresivnější a vyžaduje zcela jiné záběrové charakteristiky než jízda po běžných vozovkách. V porovnání s ostatními pneumatikami Goodyear pro nákladní automobily má Omnitrac zesílenou konstrukci redukující možnost poškození, dezén minimalizující uvíznutí kamenů a poskytuje výborné záběrové vlastnosti na kluzkém a nezpevněném povrchu.

Jedním z prvků, kterými toho bylo dosaženo, je technologie Goodyear ECD (Enhanced Carcass Durability). Tato technologie používá polyamidové krytí vysocepevnostních ocelových nárazníků, které je chrání proti poškození při jízdě v terénu. Rovněž zabraňuje průniku vlhkosti dovnitř kostry, a tím předchází její korozi.

Hlavní je však gel

V pneumatice vybavené technologií Duraseal je zabudován dodatečný pás vyrobený ze speciální žluté gelovité pryže, která při poškození pneumatiky vnikne do vzniklého otvoru a zacelí jej. Umí zacelit otvor až do průměru 6 mm, a to opakovaně bez nutnosti doplňování těsnicího materiálu. Jestliže je předmět, který způsobil defekt, vytažen, těsnicí hmota vnikne do otvoru a zacelí jej.

Technologie Duraseal dovoluje pokračovat v jízdě i po defektu a umožňuje provést opravu pneumatiky až v momentě, kdy dochází k protektorování. Při předvádění technologie Duraseal byla pneumatika propíchnuta 51x bez ztráty tlaku.

Technologie Duraseal nijak neovlivňuje protektorovatelnost pneumatiky. Těsnicí hmota neobsahuje rozpouštědla ani hořlavé látky, eliminuje tak nebezpečí zapálení běhounu v peci při protektorování a nemusí být proto odstraněna z ojeté pneumatiky, jež má být protektorována.