Toto SUV opět tradičně vychází ze současných modelů. Jenže tentokrát to není z větší části, jako u jiných modelů, protože terén si vyžaduje trochu fortelnější díly, než má třeba C4. Přední náprava je klasický McPherson, vzadu jsou kola uložena na víceprvkovém závěsu.

Pohon kol je typický pro současné vozy tohoto typu: na voliči se může nastavit pohon buď jedné nápravy, obou s variabilním rozdělením točivého momentu. Třetí poloha je Lock, tedy uzavření přenosu pohonu na všechna kola tak, že každé kolo má neustále svůj příděl newtonmetrů.

Peugeot 4007

:.Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Automobil může při své délce 4,64 m pojmout až sedm osob díky třetí řadě tvořené dvěma sedadly, které lze zcela skrýt do podlahy. Druhá řada sedadel je posuvná až o 80 mm pro dosažení komfortu sedících cestujících nebo pro zvětšení velikosti ložného prostoru. Lze ji rovněž elektricky sklopit a složit v poměru 2/31/3 pomocí dvou ovladačů umístěných v zavazadlovém prostoru. Ten má dvě otvírací části - spodní sklopné víko unese hmotnost až 200 kg.

Při zahájení prodeje budou vozy nabízeny s novým naftovým motorem 2,2 HDi o výkonu 115 kW, který je spojen s mechanickou šestistupňovou převodovkou. Agregát bude vždy vybavený filtrem pevných částic (FAP), může pracovat s 30 procenty biopaliva (metylester). Slušnou sílu zaručuje točivý moment 380 N.m.

Zatím výrobci nezveřejnili další podrobnosti. Ty přijdou asi až v březnu v rámci ženevského autosalonu, kde bude jejich oficiální premiéra. Prodávat se oba automobilky začnou až v červenci příštího roku.