Problém není ani tak v samotném voze, vždyť se ho stále prodává více než 50 000 ročně (i když v letech největší slávy to bylo třikrát víc), ale restrukturalizace Fordu. Ten je nyní v neuvěřitelně ohromných finančních problémech a snaží se ušetřit, kde se dá. [celá zpráva]

Proto pravděpodobně zavře továrnu Wixom, kde se vozy dělají. To znamená i konec slavné éry automobilu, který se stal synonymem pro higways cars, tedy vozy u kterých byl nutný především komfort a ne žádné sportovní vlastnosti v zatáčkách.

Automobil, který má v klasické verzi 5,49 m na délku se řadí mezi klasiky. Tak kupříkladu karoserie není klasicky samonosná, ale je umístěna na rámu. Zadní náprava je stále tuhá. Pod přední kapotou se ukrývají pouze typické osmiválce 4,6 l s výkonem 175 kW. V nabídce je pouze automatická čtyřstupňová převodovka.