Kupé pěkně navázalo na předchozí generaci a vytvořilo víc dynamičtější styl, který už nevypadá jako baseballový míček. Nedávno bylo kupé uvedeno i na český trh [celá zpráva] a zanedlouho ho bude následovat i roadster, který však díky své střeše svého předchůdce připomíná víc.

Kopule plátěné střechy totiž bude opět vystupovat nad ponton karoserie v kulaté černé bublině. Tentokrát už však bude celá automaticky stahovatelná, což dříve kazila dvojice pojistek, které musel řidič odjistit na předním rámu.

Audi TT Roadster vychází kompletně z kupé, takže má jak stejné nápravy, tak i dvojici motorů. Základem je přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,0 l s výkonem 147 kW, který pohání přední kola, druhý je vidlicový šestiválec 3,2 l s výkonem 184 kW. Ten má v základu už pohon všech kol quattro.

U roadsteru se změnila jen karoserie a některé prvky techniky, které zvyšují tuhost. Ta by měla být údajně o dost vyšší, než v předchůdci.

Zatím nevíme, kdy bude vůz uveden na český trh, ale tento rok to jistě nebude. Na přelomu roku se totiž teprve chystá mezinárodní prezentace, po které bude následovat ještě několik týdnů na přípravy. Cena tedy také zatím není zveřejněná. Zatím jen v "privilegovaném" Německu se objevují základní ceny : 33 800 euro a  43 800 euro (asi 946 000 a 1 226 000 Kč).