Případní zájemci tedy z této částky budou moci ušetřit ještě tisícovku, protože startovací cena je 999 000 Kč za dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním. Ten známe z koncernových vozů už vícekrát. Zde dostal nové turbodmychadlo, výfukové potrubí, písty a další části, takže jeho výkonové křivky nyní vykazují maximální výkon 147 kW při 5100 ot./min a točivý moment 280 N.m při 1800 ot./min.

Motor / převodovka 2.0 TFSI/ 6° man 2.0 TFSI/ S Tronic 3.2 V6/ 6° man 3.2 V6/ S Tronic
Výkon (kW) 147 147 184 184
při ot./min 5100 5100 6300 6300
Toč. moment (N.m) 280 280 320 320
při ot./min 1800 1800 2500 2500
Maximální rychlost (km/h) 240 240 250 250
Zrychlení 0-100 km/h (s) 6,6 6,4 5,9 5,9
Komb. spotřeba (l na 100 km) 7,7 7,7 10,3 9,4
Cena (Kč) 999 000 1 065 200 1 229 000 1 295 200

Jako druhý agregát je k dispozici vidlicový šestiválec o objemu 3,2 l. Tato velmi kompaktní jednotka (úhel rozevření válců je pouhých 15°) nabízí točivý moment 320 N.m v rozmezí od 2500 do 3000 otáček a dosahuje maximálního výkonu 184 kW při 6300 ot./min. S vozem je standardně dodáván i pohon všech kol quattro, který rozděluje v základu točivý moment 85:15 (přední/zadní kola), ale podle jízdních podmínek jej samozřejhmě upravuje. Stejně automaticky nasatvitelné jsou i elektromagneticky ovládané tlumiče na nich může řidič nastavit akorát dvě možnosti - polohu sport nebo comfort.

Oba modely jsou v základu vybaveny šestistupňovou manuální převodovkou, zájemci o sportovnější svezění mohou sáhnout po dvouspojkovém poloautomatu S Tronic (upravená DSG). Ten navíc disponuje systémem Launch control, který dokáže využít kompletního potenciálu motoru při zrychlení automatickým co nejrychlejším "sázením" převodů v ideálním místě točivého momentu.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Audi TT nabídne v základní výbavě čtyři airbagy, ABS, ESP, el. stahovatelná okna, rádio, klimatizaci hliníková kola apod. Výkonnější čtyřkolka 3.2 V6 quattrro nabízí ještě obšití alcantara/kůřže, optický paket či vyhřívaná sedadla.