V Paříži bylo totiž představeno nové SUV BMW X5, které bylo již dlouho netrpělivě očekáváno. Právě nová "x-pětka" by měla strhnout prodeje k závratným číslům, kterým nebude moci konkurovat ani Mercedes-Benz.

Právě Mercedes-Benz je na tom o dost hůř. Nedávno oznámil, že jeho výsledné prodeje poklesly o 1,5 % z důvodů nižší poptávky po vozech Smart. BMW zatím ve statistikách tratí také na svém přívažku - Mini. Tomu se také prodeje snížily, a to dokonce o 9,8 %. Jenže při tak úzkém rozsahu výroby se není co divit. Nástupce současného Mini byl už představen, takže vedení věří, že do konce roku, nebo v roce 2007 opět zákazníci přijdou ve větším počtu.

Společnost BMW v červenci uvedla, že hodlá v příštích letech zvýšit prodej ve střední a východní Evropě o více než polovinu. V současnosti prodává BMW v České republice, Polsku, Maďarsku, Slovinsku, Bulharsku, Rumunsku a na Slovensku téměř 10 000 vozů ročně.