Možná se to zdá neuvěřitelné, ale fotografie skutečně odhalují vůz, jenž může být a dokonce už ve Velké Británii byl nasazen do šampionátu v rallye. Prodrive, specialista na tyto vozy, vzal Aston Martin V8 Vantage, kterému dodal své know-how.

Motor zůstal stejný - hliníkový osmiválec 4,3 l, ale s úpravami pro závodní požadavky dává maximální výkon pravděpodobně 308 kW a točivý moment 410 N.m. Hodnoty jsou to pouze přibližné, protože je výrobce přesně neuvedla a navíc jejich nastavení záleží i na druhu trati.

Převodovka je převzatá ze silničního vozu, ale její vnitřnosti se zcela změnily. Šestistupňové ozubení získalo sevřenější odstupňování, pevnější zuby pro vysokou zátěž a nové synchrony. Stejně jako převodovka byly upraveny i podvozkové díly. Například pružiny nyní pocházejí od firmy Eibach, tlumiče mají tři stupně nastavení a nové jsou i kotouče na brzdách (průměr 355 mm vpředu a 330 mm vzadu).

Cena závodního GT není známa, ale lze předpokládat, že bude stejná, jako je tomu u áčkových továrních speciálů od stájí Subaru či Ford. Ty jsou však stavěny na míru, což Aston Martin není.