Původní záměr automobilky bylo prodat 4500 kusů. To se zdálo na počátku výroby jako lehký cíl, protože na GT se čekalo i rok. Po uspokojení první dvoutisícovky zákazníků však zájem lehce opadl. Nyní se však číslo počtu vyrobených vozů zastavilo na 4039 a výš se nedostane.

Svůj podíl na tom má i právě vysoké číslo "limitované série". Kdo chce exkluzivitu, slyší na čísla kolem stovky. Za 6,5 miliónu korun je čtyřtisícová hranice celkem vysoká a jen málo speciálních edicí se zvýšeným výkonem motoru, lepší výbavou nebo alespoň se zvláštní barvou, také udělala své.

Žádné "ořezávátko"

Automobil je založen na slávě starého sportovního vozu Ford GT40. V jeho nové verzi ho pohání přeplňovaný, uprostřed uložený vidlicový osmiválec o objemu 5,4 l a výkonu 410 kW.  Přes šestistupňovou, ručně řazenou převodovku se pohání zadní kola. I přes přenos výkonu pouze na zadní nápravu zvládne zrychlit na stovku s pevným startem za 3,77 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 341 km/h.