Tahle legrace není jen tak posazení karoserie na velká kola. Základem je totiž opravdu terénní speciál Unimog 406. Ohromná kola ale nemá ani on, takže i tato část vozu musela být upravena. Navíc by se rozvorem nedokázal srovnat s malou karoserií smartu. Rozvor byl tak zkrácen a závěsy pro umístění karoserie zkoseny.

Je jasné, že tříválcové motory Smart by takové monstrum neutáhly. Proto je nad přední nápravou osazen motor OM 352 o objemu 5,7 l. Moc zábavy si s ním ale neužijete - jeho výkon je totiž pouhých 62 kW, takže je vidět, že všechno šlo na zvýšení točivého momentu, který je u tak ohromných drapáků zcela jistě zapotřebí. Kola totiž mají průměr 140 cm, když pneumatiky jsou nasazeny na 26palcových ráfcích. Světlá výška ForFunu je 65 cm, garáž pak musí mít víc než 3,7 m.

Smart ForFun 2 má upravené i pružení. Při takové výšce a přitom malém rozvoru i rozchodu to bylo zapotřebí. Proto jsou tlumiče pneumatické a manuálně upravitelné, takže dokáží vyrovnat i celkem slušné náklony.