Na odtažení tohoto automobilu by stačili čtyři silní chlapi, kteří by jej chytli každý za jedno kolo a odnesli, kam chtěli. Hmotnost vozu je totiž pouhých 418 kg. Toho se dosáhlo "oholením" vozu na úplný základ. Co není potřeba, to zde nenajdete. Také motor není zapotřebí nijak ohromný - jen vidlicový dvouválec S&S V-Twin o objemu dva litry má výkon 91 kW a točivý moment 169 N.m.

Rám je vytvořen z hliníkových trubek a na ně je namontován jak motor (zcela předu i před karoserií), tak i extrémně jednoduché ale účinné pružení typu pushrod. Uvnitř vozu pak jsou dvě skořepiny sedadel, volant, pedály, ohromnou páku řazení sekvenční převodovky a šest základních budíků. Přístrojová deska je stejně jako "zbytky" karoserie z hliníkového plechu.

Automobil zrychlí z 0 na 100 km/h 4,5 s. Maximální rychlost výrobce nesdělil, ale zato známe cenu - 50 000 dolarů, tedy asi 1 125 000 Kč.