Jen sedmdesát kilogramů navíc u každého z vozů není při tak velkých výkonech, které motory nabízí téměř znát. Nejslabší čtyřkolkou je totiž S 320 CDI se 173 kW při 3600 ot./min a točivým momentem 540 N.m při 1600 ot./min.

No uznejte sami, že váha jednoho cestujícího navíc je v tomto případě jen marginálním problémem. Systém 4MATIC, který přenese 55 % točivého momentu na zadní nápravu je však také v zážehových verzích. S 450 disponuje výkonem 250 kW a točivým momentem 460 N.m při 2700 ot./min. Vrcholný model je S 500 s vidlicovým osmiválcem a výkonem 285 kW.

Porovnání parametrů modelů s pohonem zadní nápravy nebo 4Matic
S 450 S 500 S 320 CDI
Výkon (kW) 250 285 173
Točivý moment (N.m) 460 530 540
Max. rychlost (km/h) 250 250 250
Max. rychlost (km/h) 250 250 245
Zrychlení 0-100 km/h (s) 5,9 5,4 7,5
Zrychlení 0-100 km/h (s) 5,9 5,4 7,8
Komb. spotřeba (l na 100 km) 11,2 11,7 8,3
Komb. spotřeba (l na 100 km) 11,6 12,1 8,7

*podbarvená políčka jsou určena pro modely 4MATIC

Cena turbodieselové varianty zatím v česku stanovena není, ale zážehové verze stojí 2 492 000 Kč (S 450 4MATIC) resp. 2 867 000 Kč (S 500 4MATIC).