Prvního ledna 2007 odejde předseda dozorčí rady a ředitel PSA Jean-Martin Folz. Odchází po deseti letech práce v nejvyšší funkci, kde se proslavil opravdu ráznými opatřeními, které udržely obě automobilky nad vodou a dokonce jim dokázaly přitáhnout víc zákazníků.

Pravdou však zůstává, že letošní rok přinesl pro PSA nemilé překvapení. Nižší prodeje na všech evropských trzích a malé tržby ve srovnáním s loňským rokem hodně zamotaly hlavu manažerům. I na domácím francouzském trhu se snížil podíl automobilek o půl procenta. Folz tak odchází v pravou chvíli, kdy se pravděpodobně bude muset přistoupit k extrémně radikálním krokům, která navrátí Peugeot a Citroën zpátky na původní čísla.

Jedno se však Folzovi musí nechat. Jeho deset let za stolem nejvyššího vládce PSA přineslo koncernu neuvěřitelný rozkvět. Brzy si totiž uvědomil, že svět je plný automobilek, které chtějí bojovat o svůj díl trhu. Začal tak prosazovat větší rozmanitost nabídky modelů - za jeho vlády se objevily například velkosériově vyráběné kupé-kabriolety Peugeot 206 CC, kladl důraz na implementaci a vývoj turbodieselových motorů. V nich stále vidí budoucnost, i když si koncern hraje s dalšími pohony, jako je zemní plyn, LPG či hybridní technologie.