Jedná se o moderní třídveřový čtyřmístný vůz s velmi dynamickou karosérií. Na první pohled zvlášť zaujme jak robustní přídí s velkými světly, tak svou výškou a skoseným postranním oknem, které zvyšuje propustnost světla, především k cestujícím vzadu. Interiér je řešen v atraktivních barevných kombinacích. Výrazná anatomická sedadla nabízejí skvělé boční držení těla.

"Cé dvojka", dlouhá 3,66, široká 1,66 a vysoká 1,46 m s rozvorem 2,31 m (pro srovnání rozměry většího Citroënu C3: 3,85 x 1,66 x 1,52 a 2,46 m), má nejen sportovní nádech, ale je zároveň velice praktická. Všechna sedadla jsou samostatná, přičemž zadní se také dají podélně posouvat, případně překlopit a přirazit těsně za přední. Tato proměnlivost nabízí řadu vnitřních úprav k co největšímu uspokojení přepravních požadavků posádky.

Přístup do kufru je možný buď pouze po vyklopení zadního okna, nebo i po následném sklopení čela zádi, které současně - třeba při obouvání bot s kolečkovými bruslemi - může posloužit jako sedátko pro osobu do hmotnosti 100 kg. V dutém uzavíratelném prostoru tohoto čela je pamatováno zhruba objemem 5 l na úschovu různých drobných předmětů.

K pohonu předních kol Citroënu C2 byly zvoleny čtyři motory. Tři o objemech a výkonech 1,1 l (44,1 kW/61 k), 1,4 l (54 kW/75 k) a 1,6 l 16V (80 kW/110 k) - jsou benzínové. Tuto řadu doplňuje mimořádně hospodárný turbodiesel 1,4 l HDi (50 kW/70 k). Dospěle tento automobil působí i výbavou, jejíž součástí je mj. elektrický posilovač řízení s proměnlivým účinkem, protiblokovací systém brzd (ABS) s elektronickým rozdělováním brzdné síly (EBD), systém jízdní stability (ESP) a šestice airbagů. K dispozici také bude automatizovaná převodovka SensoDrive. Na českém trhu se má "cé dvojka" objevit v září. Cena zatím nebyla stanovena.